خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 27 اسفند 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رضایت 79 درصدی مشترکین ایلامی از خدمات آبفای ایلام

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 27 اسفند 1403 - 11:53
مدیرعامل آبفا استان ایلام، گفت: بر اساس نظرسنجی که در سال جاری انجام شده، بیش از 79 درصد از مشترکین از خدمات ارائه شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان ابراز رضایت کرده اند.
شركت،آب،مشتركين،نظرسنجي،فاضلاب،درصد،ايلام،كاركنان،استان،بررس ...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد محمدی با تأکید بر اهمیت نظرسنجی‌ها در بهبود مستمر خدمات، هدف از اجرای این طرح را ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشترکین عنوان کرد و افزود: ما در شرکت آب و فاضلاب استان، همواره به دنبال شناسایی نقاط ضعف و قوت خود هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم عزیز استان ارائه دهیم.
وی افزود: این نظرسنجی شامل بررسی جنبه‌های مختلف خدمات از جمله سرعت و دقت در ارائه خدمات، دسترسی آسان به کارکنان، در اختیار داشتن اطلاعات مورد نیاز، کاهش و حذف بوروکراسی اداری، نحوه برخورد کارکنان، کارایی و تخصص کارکنان، امکانات و تجهیزات شرکت، انجام خدمات در موعد مقرر، بهداشت و پاکیزگی محیط شرکت، و کیفیت آب (از نظر بو، رنگ و مزه) بوده است.
مدیرعامل آبفا استان ایلام خاطرنشان ساخت: در این نظرسنجی، دلایل مراجعه مشترکین به شرکت نیز مورد بررسی قرار گرفت که شامل درخواست‌های مربوط به واحدی‌کردن، انشعاب کنتور آب و فاضلاب، خرابی کنتور، قسطی‌کردن هزینه‌ها، عدم تحویل قبض و حوادث مربوط به آب و فاضلاب می‌شد.
محمدی در ادامه با اشاره به مشارکت 410 نفر از مشترکین در این نظرسنجی، به مشارکت 64 درصدی مردان و 36 درصدی زنان، افزود: 58 درصد از نمونه آماری را افراد در بازه سنی 31 تا 60 سال تشکیل می‌دادند و 69 درصد دارای تحصیلات دیپلم، کاردانی و لیسانس بودند، همچنین 48 درصد از شرکت‌کنندگان شاغل در بخش خصوصی یا دارای شغل آزاد بودند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این نظرسنجی نشان‌دهنده تلاش‌های بی‌وقفه همکاران ما در جهت ارتقای خدمات و جلب رضایت مشترکین است.
میانگین رضایتمندی از تمامی مولفه‌های بررسی شده، 79 درصد بوده که نشان‌دهنده عملکرد مثبت شرکت در این زمینه است.
انتهای پیام/180/