سامانه 137 راهنمای گردشگری در ایام نوروز
مدیر سامانه جامع مدیریت شهری 137 شهرداری همدان، ضمن گزارشی جامع از عملکرد این سامانه در سال 1403، گفت: سامانه 137 شهرداری همدان در ایام نوروز راهنمای گردشگری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمد گلشن با اشاره به افزایش تعامل شهروندان به سامانه 137، گفت: در سال 1403 حدود 200 هزار تماس رسید که نشاندهنده اعتماد و مشارکت بیشتر شهروندان در استفاده از خدمات ما است.
وی ضمن تبریک سال نو ادامه داد: از این تعداد، 115 هزار تماس ورودی ثبت شده که نشاندهنده نیازهای متنوع و درخواستهای مختلف شهروندان است، همچنین 85 هزار خروجی به ثبت رسیده که نشاندهنده پیگیری درخواستها و شکایت شهروندان در این مجموعه میباشد.
مدیر سامانه 137 شهرداری همدان همچنین به تعداد پیامهای دریافتی اشاره کرد و افزود: از 115 هزار تماس ورودی حدود 50 هزار مورد پیام ثبت و به واحد های اجرایی ارجاع شده است که از این تعداد، حدود 45 هزار پیام و درخواست انجام شده است.
این آمار نشاندهنده تلاش مستمر و همت بالای مجموعه مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر به شهروندان است.
گلشن با اشاره به نوع درخواستهای شهروندان ، گفت: در سال گذشته، 71 درصد درخواستها مربوط به حوزه خدمات شهری، 20 درصد در حوزه فنی و عمرانی، 8 درصد به حمل و نقل و ترافیک شهرداری و 1 درصد به حوزه فرهنگی اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه در سال 1403سامانه جامع مدیریت شهری 137 شهرداری همدان بیش از 90 درصد درخواست های شهروندان فهیم همدان را پیگیری و سرانجام رسانیده است
مدیر سامانه 137 شهرداری همدان با ابراز خرسندی از نتایج بهدستآمده، این امر ما را در ادامه مسیر خدمترسانی به شهروندان مصممتر میکند و نشاندهنده این است که تلاشهای ما در راستای بهبود کیفیت خدمات مؤثر بوده است.
گلشن در پایان تأکید کرد: ما به دنبال بهبود مستمر خدمات خود هستیم و امیدواریم با همکاری و مشارکت شهروندان، بتوانیم به اهداف خود دست یابیم و شهری بهتر و با کیفیتتر برای همه بسازیم.
انتهای پیام/