خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 06 فروردین 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توسعه بازارها، تکمیل زنجیره تأمین و نوسازی؛ اولویت های 1404

تسنیم | اجتماعی و حوادث | سه شنبه، 05 فروردین 1404 - 16:53
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: توسعه کمی بازارها، تکمیل زنجیره تأمین، و نوسازی و به سازی میادین میوه و تره بار از مهم ترین برنامه های این سازمان در سال 1404 خواهد بود.
ميوه،سازمان،ميادين،1403،تأمين،مديريت،توسعه،تهران،زنجيره

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی بختیاری‌زاده؛ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: توسعه کمی بازارها، تکمیل زنجیره تأمین محصولات، و نوسازی و به‌سازی میادین از اولویت‌های اصلی سازمان در سال 1404 است.
وی با اشاره به عملکرد سازمان در سال 1403 افزود: خوشبختانه سال گذشته یکی از سال‌های موفق برای سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران بود.
در این سال، توانستیم گام‌های مؤثری در راستای ارائه خدمات به شهروندان برداریم.
به همین منظور، در سال گذشته 20 بازار محلی در شهر تهران افتتاح شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار ادامه داد: در سال 1403، سازمان موفق به به‌سازی و نوسازی 14 بازار و میدان میوه و تره‌بار شد.
این در حالی است که از سال 1400 تاکنون، 38 بازار و میدان مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد زنجیره تأمین مواد غذایی و محصولات مصرفی با هدف تأمین کالاهای باکیفیت برای شهروندان تهرانی نیز از دیگر اقدامات اجرایی سال گذشته بود.
بختیاری‌زاده یادآور شد: طبق آمار بانک مرکزی، در سال 1403 فاصله قیمتی بین میادین و بازارهای میوه و تره‌بار با سطح شهر در حوزه میوه و سبزیجات 21 درصد، و در حوزه حبوبات و محصولات پروتئینی مانند گوشت و مرغ نیز تفاوت قابل‌توجهی داشته است.
وی با اشاره به توسعه فروش مجازی از طریق اپلیکیشن "شهرزاد" تأکید کرد: سامان‌دهی و زیباسازی میادین، افزایش تعداد چرخ‌دستی‌ها و ترازوها نیز از دیگر اقدامات صورت‌گرفته در سال 1403 بوده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در ادامه گفت: طبق آمار، میزان مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در سال 1403 حدود 30 درصد افزایش یافت و 520 هزار نوبت خرید به ثبت رسید.
وی با اشاره به برنامه‌های سازمان در سال 1404 اضافه کرد: توسعه کمی و کیفی بازارهای میوه و تره‌بار، تکمیل زنجیره تأمین، و توسعه سردخانه‌های سازمان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در سال جاری اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/