خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 25 فروردین 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انسجام مدیریتی جلوه‌ای از خدمت‌رسانی در مشهد را رقم زد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 24 فروردین 1404 - 12:12
فرماندار شهر مشهد گفت: فضای همدلی و انسجام مدیریتی در مشهد، جلوه ای از خدمت رسانی به زائران و مجاوران را در ایام نوروز و ماه رمضان رقم زد.
مشهد،زائران،شهري،شهرداري،شهر،نوروز،خدمت،شهروندان،مديريت،ايام ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سیدحسن حسینی، صبح امروز در مراسم شکرانه خدمت و آیین تقدیر از دست‌اندرکاران استقبال از بهار 1404 اظهار کرد: در سال جاری، فضای بی‌سابقه‌ای از همگرایی و همدلی در عرصه مدیریت شهری پدید آمد.
از استاندار خراسان رضوی نیز به عنوان محور این انسجام و هماهنگی که با مدیریتی شایسته زمینه همکاری بین‌بخشی را فراهم ساختند، صمیمانه تشکر می‌کنم.
وی افزود: فضای همدلی ایجاد شده، موهبتی الهی است که آثار آن به‌صورت ملموس در تمامی عرصه‌های خدمت‌رسانی به زائران و شهروندان مشهدی مشاهده شد.
فرماندار مشهد گفت: با پایش مستمر و حضور مقتدرانه پلیس، امنیت مشهد در سطح مطلوبی حفظ شد و شاهد کاهش قابل توجه جرایم بودیم.
شهرداری مشهد، میدان‌دار اصلی اقدامات اجرایی بوده این همگرایی و انسجام مدیریتی نعمتی است که باید قدردان آن باشیم.
حسینی خاطرنشان کرد: در مشهد، 6 میلیون نفر از زائران پالایش شده و پذیرش شدند.
در حالی که برخی شهرها با یک میلیون زائر با مشکل مواجه شدند، مشهد با وجود چندین برابر این تعداد، مدیریت موفقی را تجربه کرد.
افزایش رضایتمندی شهروندان و زائران در نوروز 1404
مهدی یعقوبی نیز اظهار کرد: در ایام نوروز، ریاست کمیته خدمات سفر با شهرداری مشهد بود و بیش از 300 ردیف خدمتی در حوزه‌های مختلف ارائه شد.
امسال نوروز با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر هم‌زمان شد که این امر، ضرورت توجه بیشتر به فضای فرهنگی و معنوی شهر را دوچندان کرد.
وی افزود: بر همین اساس، فضاسازی متناسب با این مناسبت‌ها در سطح شهر انجام شد.
پس از ایام قدر، تمرکز برنامه‌ها بر تغییر چهره شهر از طریق برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، رویداد گل و گیاه، نور و نما و مسیر نوبهار بود که با استقبال چشمگیر شهروندان و زائران همراه شد.
معاون محیط زیست و‌ خدمات شهری شهرداری مشهد، تصریح کرد: نتایج سامانه 137 و نظرسنجی‌های روابط عمومی شهرداری، از افزایش چشمگیر رضایتمندی شهروندان و زائران خبر می‌دهد و از مجموعه روابط عمومی شهرداری و رسانه شهرآرا برای پوشش گسترده و اطلاع‌رسانی دقیق تشکر می‌کنیم‌.
مشهد، الگوی مدیریت و خدمات‌رسانی برای سایر شهرهای کشور
سرتیپ دوم احمد نگهبان، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز اظهار کرد: مشهد سومین شهر پرجمعیت کشور است و جمعیت آن با مجموع جمعیت 23 استان برابری می‌کند.
این شهر از نظر جغرافیا، جمعیت و معماری دارای ویژگی‌هایی منحصر به‌فرد است.
بهترین مدیران کسانی هستند که با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی حرکت می‌کنند.
وی افزود: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، شهرداری مشهد عملکردی منسجم، هدفمند و دقیق از خود نشان داد که شایسته تقدیر است.
جا دارد به شهردار مشهد تبریک گفته و از ایشان تقدیر کنیم.
تقسیم کار اصولی و برنامه‌ریزی در تمامی مناطق شهری باعث شد مشهد امسال در حوزه زیباسازی و استقبال از بهار عملکردی درخشان و متمایز داشته باشد.
نگهبان خاطرنشان کرد: زمانی که سالانه 32 میلیون زائر به این شهر وارد می‌شوند، سازمان‌های خدماتی به‌ویژه شهرداری، نقش مهمی در تأمین امنیت، اسکان، ارزاق و سایر نیازهای آنان ایفا می‌کنند.
فرصت خدمت به امام رضا(ع) را قدر بدانیم، نه اینکه صرف حاشیه کنیم
مهدی ناصحی نیز گفت: استقبال از بهار یکی از برنامه‌های سالانه مدیریت شهری و از برندهای شناخته‌شده مشهد در سطح ملی و بین‌المللی است، این رویداد عرصه‌ای برای همکاری میان مدیریت شهری و هنرمندان و فرصتی برای نمایش زحمات همکاران و خدمت به زائران امام رضا(ع) در ایام نوروز و ماه رمضان است.
وی افزود: هیچ تقدیری نمی‌تواند جای اجر واقعی زحمات شما را بگیرد.
اگر فقط لبخند رضایت حضرت رضا(علیه‌السلام) بر زندگی ما سایه بیفکند، این خود بزرگ‌ترین پاداش و عامل تحول خواهد بود.
خدمت در شهری مانند مشهد، فرصتی استثنایی است که باید آن را مغتنم شمرد.
رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: این جایگاه نباید درگیر حاشیه شود، بلکه باید با تمرکز بر خدمت، در جهت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و زائران گام برداریم.
نیروهای راهور قطار شهری از زحمت‌کش‌ترین و نخبه‌ترین افراد هستند که کمتر دیده می‌شوند.
انتهای پیام/282