خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 26 فروردین 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عزل مدیر آموزش و پرورش شهر ری به دلیل وقوع آزار جنسی دانش‌آموزان یک مدرسه

اعتماد | همه | دوشنبه، 25 فروردین 1404 - 10:12
فرماندار ویژه شهرستان ری خواستار عزل فوری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ شهر ری و معرفی شخص جایگزین نیز در دستور کار قرار گرفته است.
پرورش،آموزش،ري،ناحيه،عزل،شهرري،فوري

عزل مدیر آموزش و پرورش شهر ری به دلیل وقوع آزار جنسی دانش‌آموزان یک م…
فرماندار ویژه شهرستان ری خواستار عزل فوری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ شهر ری و معرفی شخص جایگزین نیز در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: 707758 | ۱۴۰۴/۰۱/۲۵ ۱۰:۱۰:۲۴
فرماندار ویژه شهرستان ری خواستار عزل فوری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ شهر ری و معرفی شخص جایگزین نیز در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش تسنیم، بیژن سلیمان‌پور در واکنش به گزارش منتشرشده پیرامون آزار تعدادی از دانش‌آموزان در یکی از مدارس پسرانه ناحیه 1 شهرری، از ورود فوری و قاطع خود به این مسئله خبر داد و خواستار برخورد جدی با متخلفان شد.
وی در این خصوص اعلام کرد: ضمن تشکر از کلیه رسانه‌های دغدغه‌مندی که این موضوع را با جدیت پیگیری کردند، به استحضار می‌رساند که موضوع پیش‌آمده در یکی از مدارس ناحیه 1 شهرری با حساسیت ویژه از سوی فرمانداری پیگیری شد.
معاون استاندار تهران در ادامه گفت: پس از بررسی‌های لازم و در پی هماهنگی‌های صورت‌گرفته، در تماس با مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، خواستار عزل فوری مدیر آموزش و پرورش ناحیه مربوطه شدم و معرفی شخص جایگزین نیز در دستور کار قرار گرفته است.
این اقدام پس از آن صورت گرفت که صبح امروز گزارشی از ادعای آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان در یک مدرسه ابتدایی پسرانه در شهرری منتشر شد.
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در واکنش اولیه اعلام کرده بود که این موضوع در دست بررسی دقیق از سوی هیئت رسیدگی به تخلفات و حراست اداره کل است.
با این حال، فشار افکار عمومی، رسانه‌ها و خانواده‌ها موجب شد تا فرماندار شهرستان ری به‌طور مستقیم در موضوع دخالت کرده و نسبت به عملکرد مسئولان آموزش و پرورش ناحیه 1 شهرری واکنش نشان دهد.