خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بازدید سرزده معاون استاندار از ادارات کهگیلویه و بویراحمد

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 02 اردیبهشت 1404 - 14:53
یاسوج-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به صورت هفتگی از ادارات و دستگاه‌ها به صورت سرزده بازدید می‌شود.
سرزده،ادارات،بازديدهاي،ارباب،رجوع،رضايت،بازديد،مديران،تاكيد، ...

به گزارش خبرنگار مهر، سید مسعود حسینی ظهر امروز در بازدید سرزده از اداره‌کل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رضایت‌مندی مردم از اولویت‌های اصلی دولت وفاق ملی و مورد تاکید ریاست جمهور و استاندار است، گفت: از وظایف دستگاه‌های حاکمیتی نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به منظور احصاء مشکلات و رفع آنها و ارائه خدمات بهتر به مردم است.
وی با بیان اینکه از نحوه عملکرد مدیران و کارکنان ادارات در رابطه با نظم اداری، برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی ارباب رجوع اطلاع پیدا می‌کنیم، افزود: از سویی مشکلات و کم و کاستی‌های ادارات نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بازدیدها با هدف نظارت بر عملکرد و ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در مرکز استان و آگاهی از مشکلات صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه، تکریم حقوق ارباب رجوع اولویت اول همه ادارات جهت بهبود خدمات رسانی به مردم است، تاکید کرد: متناظر با این بازدیدها در شهرستان‌ها نیز بازدیدهای سرزده انجام می‌شود.
حسینی ابراز کرد: امروز در بازدید از تأمین اجتماعی مشکلات این دستگاه احصاء شد و در جلسه‌ای که در استانداری یا در تأمین اجتماعی برگزار می‌شود ضمن تجزیه و تحلیل مسائل و موارد مطرح شده در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم تصمیماتی اتخاذ می‌شود.
وی با بیان اینکه، مردم مطالباتی از دستگاه‌های خدمات‌رسان دارند و معتقدند دستگاه‌های اجرایی پاسخ‌گوی مطالبات آنها نیستند، گفت: بازدیدهای سرزده به همین منظور در دستور کار قرار دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بازدیدهای سرزده از ادارات و دستگاه‌های مختلف در طول سال انجام می‌شود و دستگاه‌هایی که وظایف خود در قبال مردم را به خوبی انجام می‌دهند و مورد رضایت ارباب رجوع باشند، تشویق و دستگاه‌هایی که مردم از عملکرد آنها رضایت ندارند را ملزم به اجرای خدمات به مردم می‌کنیم.
وی با بیان اینکه، استاندار بر تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی و پیگیری کار مردم و جلب رضایت آنها تاکید دارد، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌هایی که نتوانند به خوبی پاسخ‌گوی مردم و پیگیر امور مردم باشند باید جای خود را به مدیران دیگری بدهند که این مهم در بازدیدهای سرزده مورد توجه و ارزیابی قرار می‌گیرد.
حسینی افزود: نظارت‌ها در ارزیابی سالانه مدیران و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به خصوص در جشنواره شهید رجایی تأثیرگذار است.
وی با تاکید بر تداوم برنامه بازدید سرزده از دستگاه‌ها و ادارات استان گفت: هر هفته به صورت سرزده یکی از ادارات را بازدید و در جریان میزان رضایت‌مندی یا عدم رضایت از این دستگاه‌ها قرار می‌گیریم.