آغاز فعالیت تیمهای مقابله با مصرف غیرمجاز برق در بوشهر - تسنیم
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از آغاز فعالیت تیم های ویژه برای مقابله با مصرف غیرمجاز برق در استان خبر داد و گفت: نصب کنتورهای هوشمند، گامی موثر در مدیریت مصرف در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، غلامرضا حشمتی امشب در نشست بررسی وضعیت مصرف برق و ارزیابی عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تأکید بر اهمیت ساماندهی مصرف برق و جلوگیری از تخلفات، اظهار کرد: با توجه به افزایش استفاده غیرمجاز از برق، به ویژه در حوزه استخراج رمز ارزها، تیمهای ویژهای برای شناسایی و جمعآوری این موارد در سطح استان فعال شدهاند.
وی افزود، مقابله با استفاده از برقهای غیرمجاز نه تنها به کاهش تلفات شبکه کمک میکند، بلکه موجب پایداری در تأمین برق مشترکان قانونی و جلوگیری از اختلالات احتمالی میشود.
ضرورت وصول مطالبات و توسعه زیرساختها
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به اهمیت وصول مطالبات معوق اشاره کرد و گفت: تحقق این امر نقش کلیدی در تأمین منابع مالی و توسعه زیرساختها دارد.
در این زمینه، برنامهریزی دقیقی انجام شده است و با همکاری نواحی مختلف، وصول مطالبات با افزایش قابل توجهی مواجه بوده است.
وی همچنین به اجرای تست و بازرسیهای دورهای مشترکان اشاره کرد که هدف از آن، اطمینان از صحت عملکرد تجهیزات و جلوگیری از هدررفت انرژی است.
نصب کنتورهای هوشمند برای مدیریت مصرف و انرژی
حشمتی با اشاره به اقدامات صورتگرفته در راستای مدیریت مصرف برق، خاطرنشان کرد: نصب کنتورهای هوشمند، امکان پایش لحظهای مصرف برق مشترکان را فراهم کرده است.
این اقدام، گامی مهم در افزایش بهرهوری شبکه و بهبود مدیریت مصرف است.
وی افزود: بخش قابل توجهی از مشترکان پرمصرف تاکنون تحت پوشش کنتورهای هوشمند قرار گرفتهاند و این روند با هدف دستیابی به شبکهای پایدارتر و بهینهتر ادامه دارد.
نقش ارزیابی در ارتقای عملکرد سازمانی
نماینده شرکت توانیر و سر تیم ارزیابی، در این نشست هدف از ارزیابیها را انتقال دانش فنی و ارتقای سطح کیفی عملکرد ستاد و نواحی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنوان کرد و گفت: این فرآیند علاوه بر شناسایی نقاط قوت، فرصتهایی برای بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت خدمات را فراهم میآورد.
شقایق یوسفی تأکید کرد: ارزیابیها، فرآیندهای ارزشمند برای بهرهبرداری از دستاوردهای نوین صنعت برق و تعریف پروژههای بهبود برای نقاط ضعف است.
ارزیابی عملکرد خدمات مشترکین
امراله پاراد، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر هم، گزارشی از عملکرد حوزه مشترکین در سال گذشته ارائه و ابراز امیدواری کرد که این ارزیابیها باعث افزایش پویایی کارکنان و بهبود کیفیت خدمات مشترکین شود.
این نشست با بررسی چالشها و ارائه راهکارهایی برای بهبود عملکرد و توسعه صنعت برق در استان بوشهر به پایان رسید و بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر برای ارتقای کیفیت خدمات تأکید شد.
انتهای پیام/190